ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΑΣ (παράπονα-προβληματισμούς) ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΚΑΤ'ΕΥΘΕΙΑΝ, ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΤΟ E-mail : balkan@hotmail.gr . . . . . GÜZEL BALKANIMIZ İÇİN DESTEĞİNİZİ SORULARINIZI CEVAPLARINIZI GÖRÜŞLERİNİZİ PAYLAŞIMLARINIZI BEKLİYORUZ. . . . . . O ADMIN ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ POST ΣΤΟ SITE !

Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012

Έχετε αϋπνίες; Για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτό…


Μερικές έξυπνες λύσεις, για όσους δε μπορούν να κοιμηθούν…Επιλέξτε τις σωστές τροφές

Αν και είναι σημαντικό ν’ αποφεύγετε τα μεγάλα, βαριά γεύματα τη νύχτα, καθώς το γεμάτο στομάχι διαταράσσει τον ύπνο μας, ορισμένες τροφές μπορεί να σας βοηθήσουν ν’ αποκοιμηθείτε. 


Αν λοιπόν, τα τελευταία βράδια κοιμάστε ανήσυχα, φτιάξτε για βραδινό ένα ελαφρύ πιάτο με ζυμαρικά ολικής αλέσεως και φρέσκα λαχανικά, λίγο κοτόπουλο κομμένο σε κύβους, σάλτσα ντομάτας και λίγη παρμεζάνα.

Το γεύμα αυτό περιέχει ένα συνδυασμό πρωτεϊνών και τρυπτοφάνης, ένα αμινοξύ δηλαδή που μετατρέπεται σε σεροτονίνη στον οργανισμό, βοηθώντας τον ύπνο.

Αν το στομάχι σας γουργουρίζει αργά τη νύχτα, δοκιμάστε ένα μικρό μπολ με τυρί κότατζ και μπανάνα κομμένη σε φέτες, μιας και αυτό το πιάτο μας παρέχει τρυπτοφάνη.

Άλλοι συνδυασμοί καλών υδατανθράκων και πρωτεΐνης, όπως γάλα και κράκερ ολικής αλέσεως ή γιαούρτι με δημητριακά, επίσης βοηθούν.

Άλλη λύση; Αλλάξτε στρώμα! 

Επιλέξτε ένα ούτε πολύ σκληρό ούτε ιδιαίτερα μαλακό, που να υποστηρίζει το σώμα σας. Αν πάλι, δεν θέλετε να διαθέσετε άμεσα χρήματα για την αντικατάσταση του παλιού σας στρώματος, βελτιώστε την ποιότητα του ύπνου σας επιλέγοντας ένα επίστρωμα, το οποίο τοποθετείται πάνω από το στρώμα. 



*Πηγή: omorfamystika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου